Nöjd, nöjd, nöjd

Trots dåliga procent och placering så är jag så himla nöjd över dagens start. För första gången på tävling med Levina så kände jag att jag verkligen var avslappnad och kunde rida även då jag kommit in på tävlingsbanan. Vi hade lite strul och hon var lite spänd men inte så konstigt efter första tävlingen på nästan två år. 
Nu känner jag mig riktigt taggad på att fortsätta tävlingssäsongen för om jag kan fortsätta ha denna ridning även inne på banan då tror jag faktiskt vi kan få till det riktigt bra till slut. 
Jag är även så glad över följande kommentar från domaren 'Glimtar till det syns att det finns där'. 😃

Tänk att man kan få en så härlig känsla och känna sån glädje trots dåliga poäng...men det är för att jag tror det kommer bli bättre och bättre bara jag kan fortsätta med följande känsla och ridning på kommande tävlingar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0